sâmbătă, 4 decembrie 2010

Excursii..viajes

Întotdeauna mi-a plăcut să călătoresc, să vizitez locuri noi.
Prima oară când am ieşit din ţară, a fost anul trecut în august când am fost în Franţa. Bine, am trecut prin mai multe ţări: Ungaria, Austria, Luxemburg. A fost o excursie foarte frumoasă, am văzut nişte locuri superbe. 
În România cel mai mult îmi place Sibiul. Excursia de anul acesta pe care am facut-o acolo de 1 mai  a fost bestiala. Am plecat foarte fericiti si nu pot uita feţele noastre la întoarcere, eram morţi de oboseală după o noapte de nesomn..(Colegul meu Nicu stie despre ce vorbesc..:D)
Cel mai mult vreau să vizitez Bacelona şi Madrid..."pământurile lui Don Quijote din La Mancha"..aş vrea să vizitez şi oraşul unde s-a născut Miguel de Cervantes, Alcala de Henares.
Sper că intr-o bună zi o să văd şi aceste locuri.


P.S: Raluca, Alexandra, Laura ce ziceţi? Ceea ce am scris aici, dedic prietenelor mele, pentru că noi ne facem iluzii şi planuri că o să vizităm împreună multe locuri. Deja ne vedem cu hărţile în mână vizitând oraşe străine.


Salutări tuturor!

Español

Siempre me gusto viajar, visitar otros lugares.
La primera vez que sali del país fue el año pasado cuando fui en Francía. Bueno, he pasado también por países como: Hungaria, Austria, Luxemburgo. Fue un viaje muy hermoso, he visto lugares impresionantes.
En Rumanía me gusta mucho la ciudad llamado Sibiu. El viaje que hice alla este año en 1 de mayo fue tremenda. Hemos salido de Bucarest muy felices y no puedo olvidar nuestras caras al regreso, estabamos todos muertos del cansancio despues de una noche sin sueño. (Mi compañero Nicu sabe de lo que estoy hablando. :D)
Me encantaria visitar Barcelona y Madrid..." las tierras de Don Quijote de La Mancha" y también quiero ver la ciudad donde nacio Miguel de Cervantes, Alcala de Henares.
Espero que algun día vere estos lugares.


P.S.: Raluca, Alexandra, Laura que dicen? Lo que acabo de escribir aqui se lo dedico a mis amigas porque nosotros ya estamos haciendo planes de viajes :) y muchas ilusiones. Ya nos estamos viendo con las mapas en las manos visitando ciudades extranjeros.


Saludos a todos!



2 comentarii:

  1. I always dream about traveling thru Europe. Thanks Catalina for the photos.

    RăspundețiȘtergere
  2. o noapte de nesomn si...ghiciti voi restul;))
    mrf articolul...bravo![vezi k se poate?;)]

    RăspundețiȘtergere